Tuesday 24 January 2012

daa lamer x update aku punyer blog.....

assalamualaikum w.b.t

fuiih!
dh hmpr setahun x bkk
dh penuh dgn sarang labah-labah daa...(imaginasi sndr saje hehe)
aku x tau nk tls aper dlm blog nh.
mcm citer yg nk dikarang tp............ntahle
x tau nk karang gane.dh le x terrer karangan bm huhu~
alhamdulillah taon lps aku dpt gak keputusan yg terbaek punyer dlm PMR 
taon lps mcm2 yg jadik
gembira,sedih,terkejut dan mcm2 lh lg
taon ni frenz aku kt imtiaz bst dh x ckp 18 org daa.....~isk..isk 



my lovely ukhti aku Izzah,dh keluar skolah!!
aku sayang ukhti aku....aku slalu citer mcm2 kt dier
skrg aku dh xde ukhti daaaaa
tp xpe aku hrp dye akn berjaya dlm pelajaran dlm aliran agama ^_^
go!go! izzah!!hehe





mirah satu-satunya peneman aku dlm halaqah tasmik dn jgk dlm firqah dh pn kluar pndh skolah gak
huuuuaaaaaaaa!!
skrg ni tggl aku sorang jer f4 dlm halaqah & jgk firqah
xpe2 insyaAllah jika dengan kehendakNya kekgi aku akn dpt peneman yg baru dlm firqah tapi.....
xkn serupa dgn Mirah...aku nk Mirah  gak!!
tp xpe2 sabar2 nina
aku doakn mirah agar berjaya dalam pelajaran kekgi...gud luck ^_^

ummi....seorang ceria
selalu senyum cuuuutteee.... :)
dh brpndh ke MRSM KoPu
ats kehendak ibu bapanya......
rindunya....tali skipping yg ummi bwk.....
tp sye doakn agar ummi berjaya dlm pelajaran kekgi.^_^

aliah...obses ngan korean
mnjd sumber utama utk mengetahui berita trbaru tntg k-pop
skrg dh brpndh ke imtiaz kmpg halamnnya iaitu.....Imtiaz Kuala Berang
gud luck 4 u aliah...
semoga berjaya dlm pelajaran ^_^

alia...seorang yg eleks selalu
tidow tepi katil aku...hehe
dh brpndh ke skolah yg dkt ngan umahnya....
gud luck 4 u..smg brjaye dlm pelajaran...^_^

this all from
mata aku dh x thn dh nk kluar airmata....isk..isk
rindu la kt korang semua!!!!





k lah...assalamualaikum


2 comments:

  1. nina sabar yer...smoga diorang ley bawak kejayaan kat sane! doa jangan tinggal untuk diorang..

    ReplyDelete
  2. huw3...syukran laki,nina...smuge ukhwah yg terbina tdak putus...sy x de niat nk tgglkan awak,ukhtiku,,..huw3...syg awak!!!!

    ReplyDelete